ebay.com

image-ebay

מכוון שעדיין שואלים אותי האם איביי זהו יד2 אמריקאי, אני החלטתי לכתוב מדריך מאד מקוצר על קניות באיביי.

ebay.com

זה נכון שאיביי התחיל מכירות ממוצרים של יד2, אבל זה היה לפני הרבה שנים, ומאז דברים השתנו והרבה. היום איביי זה כמו קניון ענק או יותר נכון כמו שוק ענק. מוכרים כולם! מוכרים דברים חדשים ודברים משומשים, החל ממוצרי חשמל ורהיטים ועד למחקים. מוכרים בצורת מכרז (Auction) ומוכרים במחיר נקבע מראש (Buy it Now). חוץ מזה קיימים גם סניפים שונים של איביי. ebay.co.uk, ebay.de, ואחרים. אבל על דאגה! לא צריך לחפש בכולם ולא צריך להירשם בכולם – נרשמתם פעם אחד אז יש לכם אפשרות להיכנס לכולם. גם מנוע חיפוש מאשר לחפש בכל האיביים העולמים.

 

מה צריך בשביל לקנות באיביי?
1. פייפאל. חייבים. היום רוב המוכרים לא מקבלים אמצעי תשלום אחר חוץ מפייפאל.
2. דואר אלקטרוני. טוב. אם אתם קוראים בלוג זה, אני בטוחה שיש לכם.
3. לעשות הרשמה (registration) לאתר האיביי.

אני ממליצה סדר פעולות הבאה: רישום לאימייל חדש, שישמש אותכם לקניות באינטרנט (זה נוח כאשר הכל מרוכז במקום אחד), רישום לפייפאל, רישום באיביי.

Image1

ככה נראה חלון ההרשמה לאיביי. לא מסובך. אחרי שנרשמתם ועשיתם אימות של חשבון שלכם (בד"כ שולחים איזשהו קישור לדואר אלקטרוני שנרשמתם אתו וצריך ללחוץ עליו) אפשר להתחיל לקנות.

מה לקנות? אצל מי לקנות? מה צריך לבדוק? אני ממליצה לפעול בצורה כזו:
1. לא להתחיל מהמכירות פומביות, תתחילו מפרטים שהם לקניה עכשווית (Buy it Now).

2. אל תקנו דברים שצריכים למדוד או דברים יקרים. כדי להתחיל מדברים פשוטים וזולים – אביזרים לנייד, אביזרים לרכב, ציוד משרדי קטן – או כל דבר אחר לא יקר. תנו לעצמכם צ'אנס ללמוד איך ואצל מי קונים.

3. סבלנות. באיביי יש הרבה מוכרים מסין ומדינות קרובות, הדואר שלהם עובד לאט. אז תנו להזמנה שלכם כחודש ימים להגיע, ורק אז תפנו למוכר. אבל! לא לשכוח מהזמנה, אחרת תמצאו את עצמכם במצב שעבר חודשיים, פריט לא הגיעה ופספסתם אפשרות לפתוח תלונה ולקבל כסף חזרה.

4. אצל מי לנקות. לכל מוכר באיביי יש דירוג. בו נסתכל על דוגמה.

sample

שם המוכר king-gem-co ליד השם בסוגריים אפשר לראות דרוג (כמה תגובות הוא נצברו, ותזכרו שלא כל קונה משאיר תגובה). ליד הסוגריים יש כוכבית, ושורה מתחת יש מספר של כמה תגובות חיוביות נצברו (99.7% במקרה הזה). לגברי תגובות חיוביות חשוב לזכור שכל תגובה נחשבת, אז יש מוכרים שצוברים תגובות חיוביות על מכירה של פריטים זולים, ואז מזייפים בפריטים גדולים, אבל! מערכת של איביי מאד קשוחה עם זיופים ודרוגים – כך שדברים כאלה קוראים לעתים רחוקות.

נסתכל על דרוג. יש טבלת הדרוג לפי צבע וסוג הכוכב

stars

דרוג מחושב בצורה יחסית פשוטה – על כל תגובה חיובית מקבלים 1+, על תגובה נייטרלית 0, על תגובה שלילית 1- . כך שככל שדרוג גבוהה יותר למוכר יש יותר תגובות חיוביות ויותר מכירות.

זה נראה לכם מפחיד? אתם חושבים שצריך עכשיו לזכור את כל הצורות הכוכבים? אני אספר איך אני עושה.

1. מסתכלת על כמה מכירות יש למוכר – מתחת ל- עשרת אלפים – אני לא קונה
2. מסתכלת על אחוז תגובות החיוביות (Positive Feedback Score) – אם זה מתחת ל- 98.5% אני לא קונה.
3. ובעצם לא כל כך כבר חשוב מה הכוכבית.

תבדקו עלות המשלוח לפני קניה!
דבר נוסף מאד חשוב! להסתכל האם מוכר שולח לישראל וכמה זה עולה. הרי יכול להיות שקניתם פריט זול מאד ולא שמתם לב שמכיר הובלה שלו קרובה ל- 50-60 דולר. כן, זה יכול לקראות. ובאיביי מאד לא אוהבים להכחיש עסקאות, כלומר, לחצתם על שלם (לא להיכנס ללחץ, צריך ללחוץ יותר מפעם אחד) – שלמו. כמובן, אם טעיתם אפשר לכתוב למוכר, ולבקש לבטל עסקה, אבל לא להשאיר עסקה שקניתם, אבל לא שילמתם זה לא טוב.

מאד חשוב! שימו לב לזה לפני שאתם לוחצים על כפתור קניה. כמו שאמרתי קודם איביי זהו מערכת מאד קשוחה, אבל לא רק למוכרים שמוכרים דברים מזויפים, אבל גם לקונים, שלוחצים לכפתור של לקנות ולא משלמים – לא, לא תקבלו כנס כספי, אבל יכולים לגרש אותכם ממערכת ולא תוכלו להירשם עוד פעם.

תסתכלו בתמונה:

shipping
מתחת לתמונה של המוצר שבחרתם יש שתי לשוניות – תיאור המוצר ומשלוח. בלשונית משלוח יש אפשרות לבחור מדינה (ישראל כמובן), ואז תראו כמה עולה לשלוח לישראל מוצר שבחרתם. לפעמים מוכר לא שולח לישראל, לפעמים הוא כותב שיכול לשלוח, אך אין מחיר (ואז צריך קודם לפנות למוכר בשביל לקב הצעת מחיר למשלוח). אני ממליצה להתחיל ממוכרים ששולחים לישראל במחיר סביר, ושמחיר הזה מופיעה מהתחלה, כלומר על תחפשו איפה להסתבך, קודם תקבלו קצת ניסיון.

עוד דבר אחד, היום יש גם איביי בעברית. כלומר כל השאילות, כל ההסברים ניתן לקרוא בעברית.

כמו שאתם מבינים דבר חשוב באיביי זה פידבקים שמשאירים לקוחות, אותם אנשים כמוני וכמוך שקנו. לכן, חשוב להשאיר פידבק, גם שאנשים אחרים יכולים לדעת האם מוכר טוב, האם מוצר הוא שווה. אז איך משאירים פידבק? מאד פשוט. תלכו למקום למלה בצד ימין (כאשר אתם בדף איביי) תחפשו מילים My Ebay ואז מתפריט תבחרו Summary – שם תראו כל הדברים שאתם שמתם ב- watch list וגם כל ההזמנות של 3 חודשים אחרונים. תבחרו את המוצר שקיבלתם והתרשמתם ממנו.
איך משאירים פידבק

בצד ימין מהמוצר תראו שאפשר לראות פרטים של ההזמנה, ולהשאיר פידבק. לוחצים על להשאיר פידבק ומקבלים חלון הבאה:

איך קונים באיביי

כמו שאתם רואים נפתח חלון בו יש תיאור של מוצר שקניתם ואפשרות להשאיר פידבק – חיובי, שלילי או נייטרלי. תבחרו איזה פידבק אתם רוצים להשאיר (לשים נקודה ליד פידבק שרוצים לתת) ותלחצו על Leave feedback. ואז אתם מגיעים לחלון של פידבק מפורט.

איך להשאיר פידבק

פידבק מפורט זה אומר שאתם צריכים לדרג עם כוכבים כמה פרמטרים של הקניה שלכם – עד כמה מדויק היה תיאור המוצר, האם התקשרות עם המוכר הייתה טובה ועד כמה, וכמה מהר מוכר שלח (לא כמה מהר קיבלתם, אלה עד כמה מהר אחרי שעשיתם קניה קיבלתם הודעה מהמוכר שחבילה נשלחה) חבילה. וחייבים לכתוב כמה מילים על הקניה – כמו שאתם רואים, אני בדרך כלל כאשר מדובר בפרטים זולים וקטנים פשוט כותבת מילה thank you. וזהו. לוחצים עוד פעם leave feedback  – וסיימתם!

עכשיו אתם מוכנים להירשם ל- ebay.com ולעשות קנייה ראשונה שלכם!

Share This:

80 thoughts to “ebay.com”

    1. לא צריך להילחץ. צריך ללחוץ confirm – ורק אז חייבים בעצם לשלם. כלומר לחיצה פעם אחד לא מחייבת.

  1. רכשתי פריט ובטרם שילמתי בקשתי לבטל הרכישה.
    המוכר ביטל את הרכישה, ואז קיבלתי הודעה שהפריט נרשם לי בחשבון.
    שאלותי הן ,מה משמעות הרישום לגבי כקונה בעתיד?
    כמה זמן תשאר ההערה עד שתמחק?

    לתשובתך הודה
    א. לוזון

    1. יש כמה סוגי הודעות – אם קיבלת הודעה אוטומטית מאיביי אז זה לא משנה.
      אבל אם קיבלת סטרייק – אל אי תשלום – אז זה לא טוב. אבל זה לא יכול להיות, כי מוכר ביטל
      כדי לברר מה זה הודעה הזאת עדיף לפנות ישר לאיביי כי סטרייקים זה לא טוב לקונה – יש מוכרים שלא ימכרו לקונים עם סטרייקים, וחוץ מזה 3 הודעות הזהרה מאיביי ומוחקים חשבון לתמיד.
      אבל אני מניחה שקיבלת פשוט הודעה אוטומטית.
      נדיה

  2. שלום נדיה,
    קיים אצלי מוצר ב-Buying שלא שלמתי עליו ואני לא רוצה אותו לא יודעת איך הגיע לשם..(חדשה בנושא)
    איך אני מוחקת ומבטלת אותו, הם שולחים לי הודעות שאני צריכה לשלם עד 3.1.15 מה הכוונה?
    תודה מראש,
    סמדר

  3. היי נדיה,
    רציתי לקנות משהו וכתבתי למוכרת כדי לשאול לגבי מקוריות. והיא רשמה לי שזה sample.
    מה זה אומר ?

  4. אל תקנו דברים יקרים באיבי \
    אין להם אחריות
    שימו לב לטריק החדש
    קניתי סלולרי באיבי
    שלחו לי טלפון מזויף מקרואיטיה
    הספק הצטער וביקש שאחזיר לו
    כמובן שהמוצר נתקע במכס הקרואטי
    והמוכר לא הלך לקחת
    לכן אי בי הודיעו לי שלא החזרתי את המוצר
    ולא החזירו לי את ה 400$ שלי
    ראו הוזהרתם!!!!!!!!!!!!!!

    1. פידבק לקונים באיביי יכול להיות רק חיובי. לא צריך לקרוא אותו הוא די חסר משמעות

  5. ישלי שאלה קטנה אודה לעזרה
    פתחתי חשבון בפייפאל וגם באייביי – חדשה ממש .
    השאלה היא איך אני מכניסה את פרטי החשבון של פייפאל לחשבון באייביי בכדי שיתאפשר לי להתחיל לקנות?

    1. לא צריך להכניס שום דבר. כאשר תבצעי קניה ראשונה תבחרי כאופציית תשלום פייפאל והוא יעביר אותך לעמוד הפייפאל, ושם תזיני את האימייל שלך וסיסמה של פייפאל

  6. רכשתי מהאייבי מוצר דרך הפייפאל, הפייפאל שלח לי הודעה אל המייל שלי שאני שילמתי והכל טוב..
    כשנכנסתי לבדוק מה עם המשלוח היה רשום לי על כל המסך The following critical errors have occurred.

    Sorry, you are neither the buyer nor the seller for this transaction. Only the buyer or the seller can access this page.
    עם תרגום -"השגיאות קריטיות הבאות התרחשו .
    מצטער , אתה לא קונה ולא מוכר עבור עסקה זו . רק הקונה או המוכר יכול לגשת לדף זה . "
    מה זה אומר? המשלוח יגיע אלי??

  7. אני רוצה לקנות מאותו מוכר מספר פריטים, אך אחרי כל סימון פריט הוא מפנה אותי ישר לקנייה ולא מאפשר לי ליצור רשימה של כמה פריטים. מה עושים?

  8. רציתי לשאול בבקשה.ראיתי את המדריך שלך וקניתי כבר כמה דברים.אבל היו עוד דברים שהכנסתי לסל כדי לקנות מאוחר יותר ועכשיו כשאני נכנסת הם נעלמו.
    ראיתי אותם "על הדרך" ואני לא זוכרת מה היה רשום באנגלית ובכלל.
    האם הם מוחקים את הסל לאחר תקופה מסויימת שלא קניתי את הדברים…?
    ממש חבל לי.
    אגב,הכרטיס איביי שלי באנגלית.האם תוכלי לעזור לי בבקשה?
    תודה מראש

  9. היי, פתחתי חשבון פייפאל ואיביי ואני די חדשה בנושא הזמנתי שני פריטים קטנים ולא יקרים מאותו מוכר בדקתי את הדירוג שלו (דירוג מצוין) ואת סכום המשלוח, רשום אצלו שאחרי שמתקבל תשלום ודאי, הוא שולח את הפריטים אחרי יום אחד, ראיתי שרשמת פה שלפעמים משלוחים מסין יכולים להגיע אליך עד כחודש.. אז בעצם מה שהוא רושם הוא שקרי?

  10. The listing you're interested in is no longer available

    Hello erezbiton,
    We're writing to let you know that we've removed an item you recently won:
    131698235939 – Fashion WOMEN'S FAUX FUR HOODED WINTER WARM PARKA LADIES LONG JACKET COAT

    Since you've already paid for the item, you don't need to do anything else. If your item hasn't arrived yet, it should arrive soon. If it doesn't, then you'll want to open a case in our Resolution Center. You can learn how to do this, plus find timelines for opening cases, at:
    http://pages.ebay.com/help/buy/item-not-received.html

    We wish you all the best on eBay and hope your future experiences are pleasant and successful. If you have questions, please click "Help & Contact" at the top of most eBay pages.

    If you have already filed an eBay Money Back Guarantee case for this item, the case has been decided in your favor and your payment has been refunded.

    נשלח במייל יומיים אחרי שהחבילה נשלחה. מנסה להבין את המשמעות.
    כי אין לי אפשרות להכנס למוצר,חנות,מוכר. כאילו העלימו את הקניה.

  11. כמעט בכל מוצר שאני רוצה לקנות עלות המשלוח מאוד גבוהה והופכת את הרכישה ללא כדאית – מה אני מפספס?

  12. שלום
    לאחר רכישת הפריטים איביי שולח קבל על רכישת המוצר.
    איך אני יכול לקבל חשבונית מס (invoices) ?
    תודה

      1. תודה. מבדיקה שביצעתי מול פייפאל הם טוענים שרק הספק יכול להוציא חשבונית ולא הם. מקווה שהמייל יספק את הרשויות…

  13. נדיה יקרה שמחתי לראות את המומחיות שלך באיבי ,אני לומדת את הנושא ושמחתי לרטות את תגובותייך מאירות העיניים.באהבה רבה למאמנת התפתחותית מעולה.

  14. שלום לך.רכשתי אייפון 5C באיביי.קיבלתי אותו לאחר כ3 חודשים.יש לי בעיות שמע ומגע במכשיר.
    מסתבר שאין עליו אחריות ואצטרך לשאת בהוצאות התיקון.מה את מציעה לי.
    תודה מראש
    כהן רחל

    1. אפשר לנסות לכתוב למוכר ולקבל חלק מהכסף חזרה.
      אבל כן, אם אין אחריות אצ צריך לשלם לבד עבור התיקון

  15. בס"ד
    ראשית תודה גדולה לגב' נדיה שמוסרת עצמה ומניסיונה לחברים/ות עם ביטול זמן שלה ופירגון.
    לידיעת כולם, לפני חודשים מספר קבלתי מפייפל מייל הכותב על חשד שניסו לחדור לחשבון הפייפל שלי . המשיכו :מטעמי ביטחון נוקשים פייפל מבקשת לענות על שאלות
    ולרשום שוב את מספר הפייפל שלי עם מס' כרטיס האשראי שלי .
    מאחר וסופר לי שחב' פייפל אמינה ביותר !!! הססתי אך התפתיתי לרשום שוב את פרטי שבקשו לאמת.
    אני ב"ה ד"כ קפדן וחשדן אך מסרתי כאמור שוב פרטיי במייל חוזר.
    להדגיש שאז עדיין לא בצעתי כל קניה .
    חודשיים לאחר מכן פנו אליי מחב' האשראי ויזה כרד וקצין ביטחון אמר לי שהיה ניסיון כושל ושימוש בכרטיס האשראי שלי לצורך תשלום כביכול להעברת דבר מה בחב' התעופה הצרפתית ע,ס כ-160 יורו !!
    חב' האשראי ויזה חשדה שזו דרישה זדונית ולא אישרה את העסקה כי היו עוד מספר מקרים דומים קודם לכן עם כרטיסי אשראי של אנשים אחרים.
    ביטלו מיידית את הכרטיס שלי ושלחו לי חדש בתום מס' שבועות !!
    ניסיתי ופניתי לפייפל ישראל שידריכו אותי איך ניתן להבדיל בין מייל אמיתי מפייפל
    לעומת עבריינים מתחזים ??!!
    לצערי לא השכילו להדריכני בשאלתי זו.
    אולי גב' נדיה תתרום מניסיונה הרב ותעיר כן גם תאיר בנושא זה .
    לסיכום תמיד יש להקפיד על הכלל:"כבדהו וחשדהו…"
    בברכת קניות מוצלחות ומהנות לכולם.
    ד"ר מנחם צ'צ'קס

  16. בס"ד
    ראשית תודה גדולה לגב' נדיה שמוסרת עצמה ומניסיונה לחברים/ות עם ביטול זמן שלה ופירגון.
    לידיעת כולם, לפני חודשים מספר קבלתי מפייפל מייל הכותב על חשד שניסו לחדור לחשבון הפייפל שלי . המשיכו :מטעמי ביטחון נוקשים פייפל מבקשת לענות על שאלות
    ולרשום שוב את מספר הפייפל שלי עם מס' כרטיס האשראי שלי .
    מאחר וסופר לי שחב' פייפל אמינה ביותר !!! הססתי אך התפתיתי לרשום שוב את פרטי שבקשו לאמת.
    אני ב"ה ד"כ קפדן וחשדן אך מסרתי כאמור שוב פרטיי במייל חוזר.
    להדגיש שאז עדיין לא בצעתי כל קניה .
    חודשיים לאחר מכן פנו אליי מחב' האשראי ויזה כרד וקצין ביטחון אמר לי שהיה ניסיון כושל ושימוש בכרטיס האשראי שלי לצורך תשלום כביכול להעברת דבר מה בחב' התעופה הצרפתית ע,ס כ-160 יורו !!
    חב' האשראי ויזה חשדה שזו דרישה זדונית ולא אישרה את העסקה כי היו עוד מספר מקרים דומים קודם לכן עם כרטיסי אשראי של אנשים אחרים.
    ביטלו מיידית את הכרטיס שלי ושלחו לי חדש בתום מס' שבועות !!
    ניסיתי ופניתי לפייפל ישראל שידריכו אותי איך ניתן להבדיל בין מייל אמיתי מפייפל
    לעומת עבריינים מתחזים ??!!
    לצערי לא השכילו להדריכני בשאלתי זו.
    אולי גב' נדיה תתרום מניסיונה הרב ותעיר כן גם תאיר בנושא זה .
    לסיכום תמיד יש להקפיד על הכלל:"כבדהו וחשדהו…"
    בברכת קניות מוצלחות ומהנות לכולם.
    ד"ר מנחם צ'צ'קס

    1. חברות שמכבדות את עצמן לעולם לא יבקשו שתשלח להם במייל את פרטי חשבונך או אמצעי החיוב שלך

  17. לחברים/ות,
    מומלץ לקנות ברשתות אינטרנטיות איכות טובה יותר של אותו פריט בעלות גבוהה יותר (שגם אז זה זול יותר ) מאשר להתפתה למחיר נמוך יותר כי האיכות עלולה להיות נמוכה ואז ככתוב:: "יצא שכרו בהפסדו…"

  18. אני רוצה לרכוש מספר מוצרים ואני הוספתי אותם לסל והם לא מאותו מוכר האם הם יגיעו ביחד?
    אחד מהמוצרים עולה יותר מ100 דולר איך אני מטפל בזה שהוא יעבור גם ןכמה אני יצטרך להוסיף?

  19. תודה על המידע. האם אפשר לשלם על כמה מוצרים יחד או שצריך לשלם על כל מוצר בנפרד ( אני רוצה לקות אביזרים קטנים כמו סיכות, ארנק קטן. נראה לי מוזר לשלם על כל מוצר בנפרד 5 ש"ח…) וכנ"ל אם אני רצה להזמין כמה סרטים בכמה צבעים. משלמים ע ל כל סרט בנפרד?
    תודה

  20. היי נדיה,
    פעם ראשונה שאני קונה מEBAY אני רוצה לקנות טלפון למוכר יש 98% פידבקים חיובים והוא התחייב שהמוצר שאני רוצה לקנות הוא חדש ומקורי למרות שהוא שולח אותו מהונק קונג הוא גם BEST SELLER האם כדי להאמין???

  21. שאלה
    חבר רשם אותי לאתר וכנראה שלא רשם את שמי באנגלית נכון,לאחר הרכישה הראשונה לא רצו לתת לי את המוצר בטענה ששמי לא תואם,בזכות היכרות אישית בדואר קיבלתי את המוצר אך ביקשו שאשנה זאת.
    1. האם יש אפשרות לאתר את הרישום?
    2.האם אפשר לתקן את השם שיהיה תואם לכרטיס האשראי ותעודת זהות?

  22. רכשתי מוצר שעולה 1 דולר! סה"כ 10 יחידות(
    משלוח פעם אחת רצו 27.44 דולר
    ועוד משלוח 50 דולר
    בקשתי לבטל את הקניה
    אומרים לי שעד ה1 לנובמבר לשלוח חזרה הבעיה שאני עדיין לא קיבלתי את הסחור
    האם זה הגיוני או מיהו טעה במשלוח

  23. קניתי שני מכשירים
    רציתי לדעת אם המכס יכול לעצור אותו ולבקש על זה כסף
    זה עלה לי 235 ש"ח
    בתודה מראש

  24. שלום,
    איך מתגברים על תכנית המשלוחים של חברת איביי THE GLOBAL SHIPPING PROGRAM שזה עלויות מטורפות. מבטל את כל יתרון הקניה באיביי מבחינת מחיר.
    למשל, אני רוצה לקנות פריט ב- 15 דולר, שהוא גם פריט מאד קל מבחינת משקל, ואיביי דורש דמי משלוח בסך 31 דולר. אני שואלת את המוכר אם הוא מוכן לשלוח לא דרך תכנית המשלוחים של איביי, ורובם לא מסכימים כי איביי כנראה מפעילה עליהם סנדקציות.
    התוכנית הזו מאד נוחה למוכרים כי הם שולחים למרכז ההפצה של איביי ואינם צריכים ללכת לדואר, וכל החבילות יוצאות ב PRIORITY MAIL שזו תוכנית דואר עם מעקב משלוח כך שאינם לוקחים סיכון. לא מענין אותם כמה הקונה משלם בעד משלוח כזה.
    מה עושים נגד זה ???????????

  25. צהריים טובים,
    אני רוצה להיכנס למכירות ב ebay ( בנושא- "דרופשיפינג" )
    רציתי את עצתך בעניין? ואולי אפילו כמה קוים מנחים ??

    תודה מראש,
    mawa

  26. הזמנתי 3 מוצרים מאותו המוכר וכשהגעתי לקופה הוצגו לי רק מהמוצרים.לא ידעתי מה עשות אז עשיתי שמירה של המוצרים שרציתי לקנות.מה הסיבה שהופיעו לי רק 2 מהמוצרים?

  27. שימו לב שיש הרבה זיופים.
    באופן כללי אם המוכר הוא מארה"ב – רב הסיכויים שהכל בסדר
    ממליץ לא לקנות ממוכרים שנמצאים ב hong kong או סין

    1. תלוי מה. לא כל המוכרים מסין הם מוכרים זיופים ולא כולם קונים מותגים. יש מלא דברים שהם NO NAME ואפשר בקלות לקנות אותם מסינים.

  28. שלום
    קניתי מספר לונגים לים מ ebay. שילמתי כרגיל וכן יש תיעוד במייל של הרכישה באיביי ופייפאל אבל עכשיו כשאני בלשונית של אייטמים שנרכשו, שלושת הלונגים האלה מופיעים ללא תמונה ורשום removed item. וכן לא מופיע המידע של המוכר, מספר ההזמנה והשילוח וכו.
    מה עליי לעשות?

  29. אני מבקש אם משהו יוכל לעזור לי, לקנות באחד האתרים בחו"ל
    אני לא דובר אנגלית ,אני אדם מבוגר ורציתי לקנות מספר דברים.
    אודה מאוד משהו יעזור לי. משהו מאזור פתח תקווה.

  30. הי נדיה,
    קניתי מספר פעמים פריטים שילמתי והם לא הגיעו אלי עדיין ,
    עברו כבר מספר חודשים, מה עושים ?
    כתבתי למוכר אך אין תגובה….מה עלי לעשות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *