איך ליצור קשר עם…

office-620822_1280

מכס

לשלוח פקסים למספר:  03-9421736
ליצור קשר באימייל: tale@customs.mof.gov.il; davids@customs.mof.gov.il
טלפון מכס בתל-אביב: 03-9421730

טלפון לברור סטטוס של החבילה במכס (שולמית)  03-6303383

 

מנהל תחום יבוא אישי (בפועל) – גב' רקפת ישי
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663784 פקס' 02-6663818

סגן ראש מינהל המכס – מר ראובן מלצר
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663820 פקס' 02-6663839
דוא"ל: meltser@customs.mof.gov.il 


מנהלת תחום מחירים – גב' שרה ביטון
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663802 פקס' 02-6663837

מנהלת תחום (מצהרים ומעקב מטענים) – גב' סוזי בן-יאיר
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663828 פקס' 02-6663839

מנהל אגף א' גביה (מיסים עקיפים) – מר אמיר זוהר
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663901 פקס' 02-6663897

מנהל תחום (מתאם ארצי גביה ואכיפה) החזרי מע"מ – מר יוסף שושנה
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663889 פקס' 02-6663895

מנהל תחום בכיר טיפול בפניות לקוחות והאחראי על חוק חופש המידע – מר אילן צור
רח' כנפי נשרים 66, ירושלים
טל' 02-6545604
פקס' 02-6545515

שרותי עמילות מכס ביבוא: קובץ

 

דואר ישראל

פניות ציבור דואר ישראל – 02-929-0079

ערור על גובה המיסים: טופס

טלפון מחלקת ערורים 03-9421746

דואר שליחים. ברור סטטוס חבילה טלפון076-8870570/1/2/3/4

רשימת מוקדים של דואר שליחים עם טלפון ופקס שלהם: תמצאו כאן 

 

משרד הת"ד

טלפון: 1-800 201180, 02-6662590/3 
פקס: 02-6662947
אתר: http://www.moital.gov.il/

 

משרד התקשורת

טלפון:  03-5198231
פקס: 03-5198106
אתר (פניות הציבור) http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx

 

משרד החקלאות

עפרה עברון
אימייל: ofrae@moag.gov.il
טלפון:03-9681587
פקס: 03-9681571
אתר: כאן

Share This:

72 thoughts to “איך ליצור קשר עם…”

  1. תתחילו לענות לטלפון " הועברת לתא קולי " זה מה שאני שומע יומיים רצוף כשאני מנסה לשאול
    בנוגע לחבילה שתקועה במכס

    1. מנסה לקבל תשובה על גטבה מכס לחבילה שיושבת
      בUPS
      I-parcel
      צריך לשלם כי זה עבר בקצת את ה75$
      אבל מתכיוון שמי שהזמין זו חיילת בזדיר אז יש הטבות וכנראה אין צורך לשלם.
      לא מצליחה להגיע לאף אחד לקבלת תשובהק

    2. החבילה שלי נשלחה מחול ב 15.11.16 עבר חצי כדור הארץ ב פחות מ 10 ים ומשום מה במכס היא כבר מ 24.11.16 זאת אומרת שחצי כדור הארץ ניתן לעבור מהר יותר מאשר מכס מתל אביב ובמקרה שלי לראשון לציון. משהו הזוי ומפגר יש במערכת הזאת. על מה משלמים סכומים כאלה בשביל לשלוח את החבילה?? וטם מדברים אז גם על קבלת החבילה משלמים יותר מאשר על השליחה?? מה קורה במידינה הזאת?

    3. שלום רב,
      שלחתי דואר לחו"ל ובטעות לכתובות הלא נכונה , ועבר הזמן זמן איך אני משיגה את המספר להם כי 171 שם לא נותנים לי את התשובה המסופקת , משהו יודע איך אני מגיע ישירות ???
      אני מחוסר אונים , אשמח אם תעזור לי , תודה

    4. צריך להביא לארץ שירותי דואר מתחרים
      יש המון חברות דואר עולמיים שהיו שמחים לדריסת רגל כאן
      הדואר הטורקי, הדואר השוודי, הדואר השוויצרי – כולם מספקים שירותי דואר חבילות במדינות זרות
      עד שאחד מהם לא ייכנס לארץ, שום דבר לא יזוז

  2. אל תשכחו שבמכס כמדיניות (כנראה בגיבוי מלמעלה), ישנה כוונה להאט את העבודה ולו מכיוון שאינם חשופים לבקרה פנימית או חיצונית או אחריות אישית לנזקים שגורמים "העובדים" לציבור הרחב כאשר מדובר במוצרים דחופים (אולי כדי לתמרץ מעבר לשירותי בלדרות חיצוניים או לפגוע ברצון לייבא).

    אל תצפו למענה כלשהו.

    צאו מנקודת הנחה שהמוצר כנראה יעוכב עד בכלל (במידה ומדובר במוצר יקר לא תהיה לכם ברירה), מעשית, ראו את ההזמנה ככזו שירדה לטמיון.

  3. אלוהים! אני מחכה כבר מעל 3 שבועות לשחרור מהמכס….
    ואין עם מי לדבר פשוט אין
    שום הסבר לא מתקבל על הדעת – לחץ? בלאק פריידיי?
    מה הקשר?
    התירוץ היחידי שפועל לרעתנו הלקוחות הוא שאין מתחרים, הם מרשים לעצמם לפגוע בנו
    לזלזל בנו ולהשאיר אותנו חסרי כל יכולת להגיב.
    דרושה הפרטה דחופה!! דחופה!! צריך להתארגן על מחאה ארצית מול משרדי הממשלה.
    מלחמת התשה

      1. אפשר באמת להגיע לשם? לאן זה שם? מישהו יתייחס אלי במכס? יש אפשרות לקחת את החבילה ישירות משם?

    1. גועל נפש של שירות!! קניתי במרקס אנד ספנסר קניה קטנה התקשרה נציגה מהמכס וגבתה ממני תשלום הזוי.. בכרטיס אשראי כמובן, אמרה לי שנציג יצור אתי קשר ויביא לי את החבילה. וכאן מסתיים הסיפור ומתחילה הפרשיה.. אין נציג, אין קשר,אין טלפון ,אין מי לדבר,!! אפשר להתפוצץ!!
      זיהיתי מספר טלפון בפלפון שלי שהתקשר בשעה מוקדמת מאוד,חשבתי שזהו הנציג המיוחל ,התקשרתי אליו ורק שאלתי בעדינות אם הוא קשור לחבילה הוא פשוט התנפל עלי, "אני לא קשור אני עובד יומית , תרדי לי מהורידים … אני לא מגיע לירושלים התקשרתי אליך בטעות" וניתק לי את הטלפון, התקשרתי שוב וביקשתי ממנו אם יוכל לעזור לי ולתת לי מספר טלפון ששם כן יענו לי הוא שוב צרח עלי צרחות "תרדי לי מהוורידים…"
      אין לי מושג מה עלי לעשות . המספר שמופיע פה כל הזמן תפוס אולי יש בכל אופן מישהו שיכול להועיל לי
      תודה רבה מראש

  4. מישהו צריך לשים קץ לעיכובים ולנזקים הכלכליים שגורם המכס.
    אוליי תביעה ייצוגית תעזור !!!

  5. אני לא מאמינה שאחרי חודש שאני מנסה לתפוס כל אדם אפשרי ממשרד התקשורת
    או מהמכס
    אלו ההודעות שאני רואה וזו כמות האנשים הלא מרוצה בדיוק כמוני
    אין עם מי לדבר, למי לפנות ואת מי לשאול

    מה זה השירות הנוראי הזה?????????? למה????????????

  6. שירות מכס/דואר ישראל הוא מתחת לכל ביקורת… פשוט זוועה !!!!!!
    יושבים שם חבורה של ניאנדרטלים
    גועל נפש
    איכס…

  7. מתאריך 11/11/16 נשלחה לי חבילה מחו"ל
    רק ב 14/02/17 קיבלתי מהם מכתב שהפסיכים ניסו ליצור איתי קשר ללא הצלחה, מעניין שרק הם לא הצליחו.
    היום 16/02/17 בכל שלושת הימים הנ"ל אני מנסה ליצור איתם קשר טלפוני ללא הצלחה
    רק בשביל לסבר את האוזן – אין לי מכס על החבילה, (כך נמסר לי מדואר ישראל שמנוהל ע"י צב יבשה)
    מישהו במדינה הזאת צריך לעשות סדר!!!!!!

    03-6303383 וכן 03-9421730 וכן לפקסים אין מענה!!!

  8. c.z הזמנתי דיסק און קי מקליט, קבלתי אותו ולא מצליח להקליט. הדגם הוא ck-001 usb voice recorder יחידת ה-D.O.K יש בו מפסק on/off , נורית מהבהבת אדומה וכן חריץ להכנסת משהו כמו כ. זכרון או אחר. מישהו שמבין יכול לעזור בבקשה

  9. שאלה בקשר למכס בירצוני להזמין מערכת לרכב השאלה כמה מכס יקחו ואם יש סיכויי שיעקבו אותו במכס המוצר עובר את ה300 דולר

  10. לצערי הרב גם אני בין אלפי המתוסכלים שהחבילות שלהם תקועות במכס ואין. פשוט אין עם מי לדבר!!!!! מאז חודש נובמבר האחרון!!!
    ניסיתי את כ ל מספרי הטלפון האפשריים שמופיעים באתר שלהם ופשוט לא מגיעה לאף אחד. פשוט שערוריה!!!
    איפה מבקר המדינה? איפה??? איזה זלזול באזרחים. פשוט בושה וחרפה.

  11. שלום אני מנסה כבר שלושה ימים להשיג אותכם בטלפון ..אך ללא הועיל.
    אנחנו מנהלים פה עסק ולא גן ילדים.
    אני לא מבינה מדוע אף משרד אצלכם לא עונה!!!
    לא מספיק שהעבודה במדינה הזאת 'קשה מנשוא' , אז אתם באים עוד יותר להקשות.
    אבקש לחזור אלי בהקדם האפשרי!!!
    שלושה ימים, כל ניסיון הינו חצי שעה!!

    1. סליחה, מי זה אתם? אני בלוג פרטי ופשוט מספרת על הקניות שלי באינטרנט שאני עשיתי בכספי. למי את פונה???

  12. הזמנתי פלאפון דרך אלי אקספרס החבילה הגיע לדואר עם מדבקה של חייב מכס אך ללא החלק של כמה צריך לשלם מה שגורם לכך שהחבילה נשארת בדואר עד שהמכס ישלח להם בכמה לחייב אותי זה כבר יותר מ 5 ימים שהחבילה בדואר ולא נותנים לי אותה

  13. היי
    אני מנסה כבר פעם שניה להזמין רחפן מחול
    וכבר פעם שנייה שהרחפן נעלם באופן מיסתורי
    פעם אחת אפשר להאמין שנעלם .אבל גם פעם שנייה
    אין צרופי מיקרים
    השאלה שלי .היא עם אפשר לברר מה עלה בגורלה של חבילה שיש לי מספר מעקב שלה כי ביררתי בסניף הדואר שלי והפקידה אמרה לי שאין כלל נתונים על החבילה כאילו לא הגיע כלל לארץ ….כמו בפעם הראשונה

      1. המכתב מהמכס לא מגיע כבר יותר משבוע (אני רואה באתר של הדואר שנשלח מכתב)
        הם יש דרך לפנות אליהם ישירות?
        ומי זה 'הם'? הדואר? המכס?

        תודה רבה 🙂

  14. שלום,
    אני לקוח רשום עם סיסמה וקונה מוצרים שונים בעיקר ספרים באמזון. קניתי שני ספרי Kindle וניסיתי להיכנס דרך המייל כדי לקרוא את הספרים, דרך הספרייה של אמזון. התבקשתי לרשום בחלונית את כתובת המייל שלי ואת הסיסמה – רשמתי. יצא חלון נוסף שבו התבקשתי לרשום לצורך אבטחה את הקוד ששלחו לי למייל. רשמתי את הקוד ויצא כיתוב באדום שאומר: invalid code. בקשתי פעם שנייה ושוב אותו הדבר. אז איך מתקשרים עם amazon? איך אוכל להיכנס לחשבוני כשהקוד שהם שולחים לא מתקבל אצלם? כשהקוד לא מתקבל במערכת אי אפשר להיכנס לחשבון.
    מישהו יודע לעזור לפתור את זה?
    בתודה בת-שבע

  15. ואם הזמנתי מוניטור לתינוק והם צריכים לאשר אותו כי הוא אלחוטי… הם לא כתבו סכום במכתב.. וזה עלה מתחת ל75$. אני אצטרך לשלם עליו מכס?
    וגם שלחתי פקס למשרד התקשורת וכמובן שלא מגיבים שם ולא במכס. במכתב. כתוב שמהיום ה21 אני צריכה לשלם 10 שקל ליום אחסנה של המכשיר.
    מה אני יכולה לעשות?
    ואם אני מוותרת על המכשיר אני עדיין אצטרך לשלם על האחסנה שלו?
    התייאשתי כבר….

  16. היי, במעקב החבילה שלי נאמר:

    Held in Customs

    ומייד לאחר מכן:

    Processed Through Facility

    (יש לציין כי שהתאריך והשעה של שני הןדעות אלו זהים!)

    האם זה אומר שהחבילה (שערכה הוא באיזור ה50$) שוחררה ממכס ישראל ועברה לידי רשות הדואר?

  17. שלחו לי מחו"ל מחשב נייד אישי – לא מדובר ברכישה, המחשב אינו חדש אלא נשלח אלי אחרי ששכחתי אותו במקום כלשהו. האם יש סיכוי שחבילה כזו תתקע במכס? אני מחכה כבר המון זמן ואין לי מושג איפה החבילה.

  18. מי יכול לעזור לי
    זה בנוגע לשוקר שהזמנתי מחו"ל והמכס מעכב את שחרורו
    אמרו לי בדואר שכדי לקבל את החבילה צריך אישור ממשרד הכלכלה
    מישהו יכול לומר לי מה פשר הענין הזה
    והאיך מוציאים את החבילה מידם
    אשמח לקבל שובה במיידית

  19. היי נדיה
    אני כבר חודש מחקה לחבילה פניתי גם לספק עם מספר
    ובדקתי באינטרנט עם מספר הזה UM440429640US
    התקשרתי למכס וגם שם אומרים שהם צריכים מספר
    שמשתמשים איתו בארץ, ספק אומר שזה מספר יחיד
    בסטטוס אני רואה שחבילה בארץ. איזה בדיוק מספר הם
    צריכים?

  20. אני נאלץ להודיע בצער רב כי לאחרונה נאלצתי שוב להזמין חבילה דרך דואר ישראל: המדובר במארז DVD. נשלחה מבלגיה דרך דואר ישראל ללא מספר מעקב לפני כשבועיים וחצי (לא הייתה אפשרות משלוח אחרת). המדובר בחבילה קטנה וכל הפרטים נרשמו כראוי פרט למיקוד שנרשם בשיטה הישנה של חמש ספרות הואיל ולא הייתה אפשרות אחרת. מניסיונכם, יתר על כן, מה הסיכוי שלא יגנבו/יאבדו/יחזירו/יזרקו/ישרפו/ימסרו לאחר אותה, מה תהא השפעת החג מבחינת העיכוב ומה הסיכוי שהדואר הבלגי לא שלח מתוך בורות אותה למדינת אויב מתוך ציפייה שבמזרח התיכון הגבולות פתוחים כמו באירופה? תודה. אשמח לשמוע מכמה שיותר אנשים על חוויות וניסיון. פעם אחרונה שנאלצתי להזמין ללא מספר מעקב הייתה לפני כשנתיים ואם זכרוני אינו מטעני, לקח משהו כמו שבועיים או שלושה. שיא האיחור של הדואר שלי היה לפני כמעט עשור, כשחבילה מגרמניה הגיעה אחרי משהו כמו חודשיים וחצי. לפני כמה שנים, הייתה הפעם הראשונה ועד כה היחידה שחבילה באמת לא הגיעה, אם כי אין לדעת אם השולח באמת שלח אותה ולא ניסה לעבוד עליי (מוכר מפוקפק מאמזון). לפני כשנה חבילה מאוסטריה נשלחה על ידי הדואר המקומי שלהם לדובאי מתוך בורות (קרי, ממחשבה שניתן להעביר משמה לישראל דואר דרך מטוס ומתוך חוסר הבנה של הקונספט של מדינת אויב) והחוזרה לשולח. מה בדיוק אני אמור לעשות אם החבילה תגיע אך לא יוציאו פתק או הודעה בהינתן שאין מספר מעקב?
    דרך אגב, כשביצעתי את ההזמנה, שלחתי הודעה לדואר הבלגי: אחרי כמה ימים, ענה נציג ובאנגלית עילגת הסביר שהם מודעים למצב במזרח התיכון ואינם שולחים חבילות המיועדות לישראל למדינות ערב. ועדיין, בהינתן מה שקרה לי בעבר והבורות המדהימה אודות ישראל והמזרח התיכון באירופה (יכול להיות שגם אם הם לא שולחים למדינות ערב הם יעבירו את החבילה למדינה שלישית באירופה בדרך ומשם היא תגיע למדינת אויב?), אני מאוד חושש, וזה עוד לפני שהגענו בכלל לאפשרות שדואר ישראל, או, לצורך העניין, הדואר הבלגי, יגנוב, יחזיר, או, יאבד לי אותה (בשל השנאה לישראל באירופה אני לא שולל את האפשרות שמישהו בדואר הבלגי בכוונה יאבד אותה)…
    מה אני עושה אם פועלי דואר ישראל, בהנחה שהחבילה בכלל תגיע לארץ, יקלידו לא נכון את מספר הנייד בעת שליחת המסרון ולכן ימסרו את החבילה לאחר או יחזירו אותה לשולח לאחר חוסר הדרישה? שמעתי שזה קורה הרבה. איך אני בכלל יודע שהשולח באמת שלח את החבילה ולא עובד עליי?
    העיקר שהבטיחו שמרגע הגעתה של חבילה לארץ, תוך יומיים היא תגיע לנמען: הם שכחו לציין כי בהגעה לארץ הכוונה לרגע בו היא נסרקה, לא לרגע בו היא נחתה. הימים עוברים ואין זכר לחבילה. מישהו יודע מתי הדואר שולח מסרונים מבחינת שעות? ויש סיכוי שהם ישלחו גם בשישי/בערבי חג? או שעליי לחכות לראשון רק כדי לפתח תקווה שוב? תראו מה קורה בדואר…
    מה אני עושה אם הדוור תולה את החבילה על התיבה ואז מישהו גונב, או, שהמדבקה עליה נקרעה/הכתובת לא נכתבה באורח ברור? האם שבוע הבא גם מחוק או שיש סיכוי שאקבלה בחול המועד/רביעי?
    לפני כשנה הזמנתי חבילה מאוסטריה והדואר המקומי שלהם שלח אותה לדובאי (מדינת אויב). שלחתי הן לדואר האוסטרי הן לשולח הודעה נדהמת והם ענו לי, בשיא הרצינות, שבטח עוד כמה ימים היא פשוט תעלה על מטוס בדרך לארץ… ניסיתי להסביר את הקונספט של מדינת אויב, ללא הואיל: באירופה הגבולות פתוחים כחלק מהסכם של האיחוד האירופאי כבר כמה עשורים והם אינם מכירים מציאות אחרת, שלא לדבר על כך שהם אינם מכירים את הקונספט של מדינת אויב. אחר כך, השולח הסביר לי שהוא מפסיק לשלוח לישראל מכיוון שהדואר האוסטרי תמיד שולח חבילות המיועדות לישראל לדובאי, כך שלא היה מדובר במעידה חד פעמית אלא בבורות: הם אשכרה שלחו לשם את החבילה מתוך ציפיה שניתן להשתמש בדובאי כתחנת מעבר לישראל, משהו הגיוני בערך כמו לשלוח אותה לאיראן, לסוריה, או, ללבנון…

  21. בעבר הזמנתי שואב אבק רובוטי. השירות היה יעיל ומהיר.
    הפעם , הזמנתי אוזניות למטווח.
    הבעיה היא שאני נמצא ימים שלמים במטווח ואין שם קליטה סלולרית.
    איך המכס ייצור קשר איתי במקרה שלא יהיה מענה אצלי בטלפון???
    מה עלי לעשות כדי לייעל את התהליך?

  22. היי האם על מוצרי טיפוס (על עצים) יש מכס? עלה סביבות ה 300$. הסטטוס של החבילה כבר כמה ימים ממתין לבדיקת מכס. איפה מבררים מה קורה איתה או אפילו להגיע לאיפה שצריך לשחרר אותה

  23. OK , ישלחו SMS
    הבעיה שאחרי שאקבל את הSMS
    לא אצליח לחזור אליהם טלפונית .
    ניסיתי מס' פעמים להתקשר למס' ולכתוב למייל שמופיעים בראש הדף הזה
    אבל זה חסר סיכוי למענה.
    מה עושים?

  24. שלום רב,אני ממנסה לצור קשר אתכם כבר 4 ימים רצוף ואין מענה לשום שלוחה אצלכם ,
    אני מנסה לדעת … האם יש מצב לעביר את החבילה למכס חיפה איזור המגורים שלי ?
    שלחתי לכם גם איימל היום בבוקר ועדיין אין תשובה …
    האם יכול לשלוח שליח בשמי לשחרר את החבילה מהמכס ?
    תודה מראש …

  25. היי הזמנתי חליפת גלישה שנשלחה בדואר האמריקאי usps
    ועלתה 300 דולר ועוד 20 דולר משלוח
    הסטטוס ממתין לבדיקת מכס כבר יותר מ5 ימים
    האם יש מכס על ביגוד גלישה וספורט?..מעמ?
    וכמה זמן זה אמור לקחת?

    1. יש מכס ומס, כן.
      זה אמור לקחת כמה ימים ספורים. מכס שולח טופס עם כמה צריך לשלם, אתה משלם ומקבל חבילה.

  26. האם מותר להזמין קפסולות של צמחי מרפא מחו״ל יש לי חבילה תקועה במכס שבה היו שמנים ארומטיים קפסולות מצמחים לבליעה ושמן קיק

    1. בעיקרון כל הדברים האלה דורשים אישור של משרד הבריאות, שעולה כסף, אבל בדרך כלל זה עובר בלי בעיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *