איך ליצור קשר עם…

office-620822_1280

מכס

לשלוח פקסים למספר:  03-9421736
ליצור קשר באימייל: tale@customs.mof.gov.il; davids@customs.mof.gov.il
טלפון מכס בתל-אביב: 03-9421730

טלפון לברור סטטוס של החבילה במכס (שולמית)  03-6303383

 

מנהל תחום יבוא אישי (בפועל) – גב' רקפת ישי
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663784 פקס' 02-6663818

סגן ראש מינהל המכס – מר ראובן מלצר
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663820 פקס' 02-6663839
דוא"ל: meltser@customs.mof.gov.il 


מנהלת תחום מחירים – גב' שרה ביטון
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663802 פקס' 02-6663837

מנהלת תחום (מצהרים ומעקב מטענים) – גב' סוזי בן-יאיר
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663828 פקס' 02-6663839

מנהל אגף א' גביה (מיסים עקיפים) – מר אמיר זוהר
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663901 פקס' 02-6663897

מנהל תחום (מתאם ארצי גביה ואכיפה) החזרי מע"מ – מר יוסף שושנה
רח' בנק ישראל 5, קריית הממשלה החדשה, ירושלים
טל' 02-6663889 פקס' 02-6663895

מנהל תחום בכיר טיפול בפניות לקוחות והאחראי על חוק חופש המידע – מר אילן צור
רח' כנפי נשרים 66, ירושלים
טל' 02-6545604
פקס' 02-6545515

שרותי עמילות מכס ביבוא: קובץ

 

דואר ישראל

פניות ציבור דואר ישראל – 02-929-0079

ערור על גובה המיסים: טופס

טלפון מחלקת ערורים 03-9421746

דואר שליחים. ברור סטטוס חבילה טלפון076-8870570/1/2/3/4

רשימת מוקדים של דואר שליחים עם טלפון ופקס שלהם: תמצאו כאן 

 

משרד הת"ד

טלפון: 1-800 201180, 02-6662590/3 
פקס: 02-6662947
אתר: http://www.moital.gov.il/

 

משרד התקשורת

טלפון:  03-5198231
פקס: 03-5198106
אתר (פניות הציבור) http://www.moc.gov.il/26-he/MOC.aspx

 

משרד החקלאות

עפרה עברון
אימייל: ofrae@moag.gov.il
טלפון:03-9681587
פקס: 03-9681571
אתר: כאן

Share This:

‏23 תגובות על “איך ליצור קשר עם…

  1. תתחילו לענות לטלפון " הועברת לתא קולי " זה מה שאני שומע יומיים רצוף כשאני מנסה לשאול
    בנוגע לחבילה שתקועה במכס

    1. מנסה לקבל תשובה על גטבה מכס לחבילה שיושבת
      בUPS
      I-parcel
      צריך לשלם כי זה עבר בקצת את ה75$
      אבל מתכיוון שמי שהזמין זו חיילת בזדיר אז יש הטבות וכנראה אין צורך לשלם.
      לא מצליחה להגיע לאף אחד לקבלת תשובהק

    2. החבילה שלי נשלחה מחול ב 15.11.16 עבר חצי כדור הארץ ב פחות מ 10 ים ומשום מה במכס היא כבר מ 24.11.16 זאת אומרת שחצי כדור הארץ ניתן לעבור מהר יותר מאשר מכס מתל אביב ובמקרה שלי לראשון לציון. משהו הזוי ומפגר יש במערכת הזאת. על מה משלמים סכומים כאלה בשביל לשלוח את החבילה?? וטם מדברים אז גם על קבלת החבילה משלמים יותר מאשר על השליחה?? מה קורה במידינה הזאת?

  2. אל תשכחו שבמכס כמדיניות (כנראה בגיבוי מלמעלה), ישנה כוונה להאט את העבודה ולו מכיוון שאינם חשופים לבקרה פנימית או חיצונית או אחריות אישית לנזקים שגורמים "העובדים" לציבור הרחב כאשר מדובר במוצרים דחופים (אולי כדי לתמרץ מעבר לשירותי בלדרות חיצוניים או לפגוע ברצון לייבא).

    אל תצפו למענה כלשהו.

    צאו מנקודת הנחה שהמוצר כנראה יעוכב עד בכלל (במידה ומדובר במוצר יקר לא תהיה לכם ברירה), מעשית, ראו את ההזמנה ככזו שירדה לטמיון.

  3. אלוהים! אני מחכה כבר מעל 3 שבועות לשחרור מהמכס….
    ואין עם מי לדבר פשוט אין
    שום הסבר לא מתקבל על הדעת – לחץ? בלאק פריידיי?
    מה הקשר?
    התירוץ היחידי שפועל לרעתנו הלקוחות הוא שאין מתחרים, הם מרשים לעצמם לפגוע בנו
    לזלזל בנו ולהשאיר אותנו חסרי כל יכולת להגיב.
    דרושה הפרטה דחופה!! דחופה!! צריך להתארגן על מחאה ארצית מול משרדי הממשלה.
    מלחמת התשה

  4. מישהו צריך לשים קץ לעיכובים ולנזקים הכלכליים שגורם המכס.
    אוליי תביעה ייצוגית תעזור !!!

  5. אני לא מאמינה שאחרי חודש שאני מנסה לתפוס כל אדם אפשרי ממשרד התקשורת
    או מהמכס
    אלו ההודעות שאני רואה וזו כמות האנשים הלא מרוצה בדיוק כמוני
    אין עם מי לדבר, למי לפנות ואת מי לשאול

    מה זה השירות הנוראי הזה?????????? למה????????????

  6. שירות מכס/דואר ישראל הוא מתחת לכל ביקורת… פשוט זוועה !!!!!!
    יושבים שם חבורה של ניאנדרטלים
    גועל נפש
    איכס…

  7. לצערי הרב גם אני בין אלפי המתוסכלים שהחבילות שלהם תקועות במכס ואין. פשוט אין עם מי לדבר!!!!! מאז חודש נובמבר האחרון!!!
    ניסיתי את כ ל מספרי הטלפון האפשריים שמופיעים באתר שלהם ופשוט לא מגיעה לאף אחד. פשוט שערוריה!!!
    איפה מבקר המדינה? איפה??? איזה זלזול באזרחים. פשוט בושה וחרפה.

  8. שלום אני מנסה כבר שלושה ימים להשיג אותכם בטלפון ..אך ללא הועיל.
    אנחנו מנהלים פה עסק ולא גן ילדים.
    אני לא מבינה מדוע אף משרד אצלכם לא עונה!!!
    לא מספיק שהעבודה במדינה הזאת 'קשה מנשוא' , אז אתם באים עוד יותר להקשות.
    אבקש לחזור אלי בהקדם האפשרי!!!
    שלושה ימים, כל ניסיון הינו חצי שעה!!

    1. סליחה, מי זה אתם? אני בלוג פרטי ופשוט מספרת על הקניות שלי באינטרנט שאני עשיתי בכספי. למי את פונה???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *